Preview

Business Strategies

Advanced search

CREATING AN ADVERTISING CAMPAIGN IN YANDEX.DIRECT, ITS FEATURES AND ANALYSIS OF RESULTS

https://doi.org/10.17747/2311-7184-2019-8-24-25

Abstract

The proposed article is devoted to the study of the process of creating an advertising campaign, custom elements within it, as well as the analysis of the conducted advertising campaign. There are detailed examples and screenshots.

About the Author

N. V. Gamayunov
Don State Technical University
Russian Federation


References

1. Эрдни-Горяев С. Анализ и аналитика поисковых запросов// Блог о интернет-маркетинге [Электронный ресурс]. URL: https://raiseskills.ru/analiz-i-analitika-poiskovyx-zaprosov/ (дата обращения: 05.06.2019).

2. Дитман Т. А. Ранжирование ключевых показателей эффективности сайта предприятия / Т. А. Дитман, В. В. Нордин // Вестник молодежной науки. 2018. № 1 (13).

3. Бабенкова, Ю. А. Использование теории аукционов при построении оптимальной стратегии рекламодателя на Яндекс. Директ / Ю. А. Бабенкова // Труды МФТИ. 2010. № 1.

4. Сычева А. А. Исследование возможностей интернет-ресурсов для старта работы малого бизнеса. / А. А. Сычева // Вопросы науки и образования. 2018. № 4. С. 8–10.


Review

For citations:


Gamayunov N.V. CREATING AN ADVERTISING CAMPAIGN IN YANDEX.DIRECT, ITS FEATURES AND ANALYSIS OF RESULTS. Business Strategies. 2019;(8):24-25. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2019-8-24-25

Views: 502


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2311-7184 (Online)