Preview

Business Strategies

Advanced search

INNOVATIONS IN THE TOURISM INDUSTRY

https://doi.org/10.17747/2311-7184-2018-8-07-11

Abstract

Various socio-economic factors influence the appearance of innovations and the development of innovations in the tourism industry. The sphere of tourism constantly adapts itself to the needs of modern society and develops in the field of hotel services, transportation, communication, and organization. The introduction of advanced technologies contributes to meeting the growing needs of tourists and the development of the industry.

About the Authors

K. A. Soldatova
ФГБОУ ВО «Поволжский государственный университет телекоммуникаций и информатики», Самара, Россия
Russian Federation


A. A. Kryukova
ФГБОУ ВО «Поволжский государственный университет телекоммуникаций и информатики», Самара, Россия
Russian Federation


References

1. Севастьянова С.А. Региональное планирование развития туризма и гостиничного хозяйства: учебное пособие. М.: КНОРУС, 2007. 256 с.

2. Новиков В.С. Инновации в туризме. М.: ИЦ «Академия», 2007. 208 с.

3. Каурова А.Д. Организация сферы туризма: учеб. пособие. СПб.: Герда, 2010.

4. Профессиональный туризм: маркетинговая аналитическая работа в 5 частях. Ч. 2, Ч. 3. М.:Моско, 2004. 450 с.

5. Чудновский А.Д. Управление индустрией туризма. М.: Кнорус, 2009.

6. Малахова Н.Н., Ушаков Д.С. Инновации в туризме и сервисе. М.: ИКЦ «МарТ», Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2008.224 с.

7. Информационный портал Prohotelia [Электронный ресурс] Режим доступа: http://prohotelia.com , свободный.

8. Гуляев В.Г. Организация туристской деятельности. М.:Нолидж, 2005.202 с.


Review

For citations:


Soldatova K.A., Kryukova A.A. INNOVATIONS IN THE TOURISM INDUSTRY. Business Strategies. 2018;(8):07-11. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2018-8-07-11

Views: 551


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2311-7184 (Online)