MODEL TO GAIN COMPETITIVE ADVANTAGE COMPANIES IN THE RESTAURANT INDUSTRY ON THE RUSSIAN MARKET
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2018-8-17-19
Abstract
About the Author
K. Zh. MaariRussian Federation
Student group UI IP 2-1, Financial University under the Government of the Russian Federation, Russia, Moscow
References
1. Азоев Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика // М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. 211 с.
2. Лысенко Ю.В. Экономика предприятия торговли и общественного питания: учебное пособие. – СПб.: Питер, 2013 416 с.
3. Виногородчик Е. Пути повышения конкурентоспособности предприятий / Е. Виногородчик // Экономист. – 2008. № 11. С. 34–35.
4. Российский рынок быстрого питания (фаст-фуда).-2013 // Alto Consulting Group [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://alto-group.ru/
5. Инновации в ресторанном бизнесе 2016 г. http://nippondom.com/innovatsii-v-restorannom-biznese
Review
For citations:
Maari K.Zh. MODEL TO GAIN COMPETITIVE ADVANTAGE COMPANIES IN THE RESTAURANT INDUSTRY ON THE RUSSIAN MARKET. Business Strategies. 2018;(8):17-19. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2018-8-17-19