USING DIFFERENT TOOLS FOR ANALYSIS OF POPULARITY AND EFFICIENCY OF A BUSINESS PROJECT IN THE MEDIA MARKET
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2019-4-15-17
Abstract
The proposed article is devoted to the study of basic tools for analyzing the popularity and effectiveness of a business project in the market in the field of media entrepreneurship. The most common and used tools are listed.
About the Authors
N. V. GamayunovRussian Federation
N. V. Mategorin
Russian Federation
References
1. Котляров, И. Д. Маркетинг конкурентов и связи с конкурентами: сотрудничество как путь к рыночному успеху / И. Д. Котляров // Экономические и гуманитарные науки. 2010. № 5. С. 90 – 100.
2. Эрдни-Горяев С. Анализ и аналитика поисковых запросов// Блог о интернет-маркетинге [Электронный ресурс]. URL: https://raiseskills.ru / analiz-i-analitika-poiskovyx-zaprosov / (дата обращения: 05.04.2019)
3. Романчук Е. А. Как найти своих конкурентов и обогнать их в поиске: инструкция для интернет-магазинов// Ecwid [Электронный ресурс]. URL: https://www.ecwid.ru / blog / how-to-find-your-competitors-and-overtake-them-in-search.html (Дата обращения: 06.04.2019);
4. Отстройка от конкурентов: 7 способов выделиться из толпы// Salesapsrm [Электронный ресурс].
5. URL: https://salesap.ru / blog / otstrojka-ot-konkurentov / (Дата обращения: 06.04.2019);
6. Поиск конкурентов // Megaindex [Электронный ресурс]. URL: https://ru.megaindex.com / a / intersection / (Дата обращения: 05.04.2019).
Review
For citations:
Gamayunov N.V., Mategorin N.V. USING DIFFERENT TOOLS FOR ANALYSIS OF POPULARITY AND EFFICIENCY OF A BUSINESS PROJECT IN THE MEDIA MARKET. Business Strategies. 2019;(4):15-17. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2019-4-15-17