DECISION-MAKING IN RETAIL SALES USING THE METHODS OF GAME THEORY
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2020-10-258-260
Abstract
About the Author
A. T. TemishevaRussian Federation
Student of the Economic and Business Faculty, Financial University under the Government of the Russian Federation
References
1. Дорошенко А.А. Применение аппарата теории игр для анализа проблем микроэкономики / А.А. Дорошенко. // Новая наука: проблемы и перспективы. 2017. № 2. С. 25–27.
2. Заводских А.А., Захаркина А.В. Теория игр в маркетинговых стратегиях // Международный студенческий научный вестник. 2016. № 6. С. 99–107.
3. Козырева О.Н. Российский ритейл: особенности и перспективы развития / О.Н. Козырева // Наука и общество. 2018. № 1(30) С. 156–159.
4. Краснов В.К., Пичужкин А.Б., Смирнова Т.Н. Применение классических методов теории игр в задачах маркетинга. // Вестник Российского университета кооперации. 2014. № 3(17) С. 145–148.
5. Лабскер Л.Г. Теория игр в экономике, финансах и бизнесе / Л.Г. Лабскер, Н.А. Ященко. Москва: КноРус, 2017. 708 с.
Review
For citations:
Temisheva A.T. DECISION-MAKING IN RETAIL SALES USING THE METHODS OF GAME THEORY. Business Strategies. 2020;8(10):258-260. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2020-10-258-260