Preview

Business Strategies

Advanced search

INNOVATIVE APPROACH TO STRATEGIC MANAGEMENT OF THE ENTERPRISES

https://doi.org/10.17747/2311-7184-2013-1-22-26

Abstract

This article is the analogy between product innovations and process of strategic management, presents an approach to development of the enterprise development strategy.

About the Authors

E. A. Fedorova
Tula State University
Russian Federation

doctor of economics Sciences, Professor, Department of finance and management,

Tula, Russian Federation



R. Yu. Boldyreva
Tula State University
Russian Federation

candidate of economic Sciences, associate Professor, Department of finance and management,

Tula, Russian Federation



References

1. Федорова Е.А. Стратегическое управление машиностроительным предприятием в условиях нестабильной экономики : Дис. ... д-ра экон. наук: 08.00.05: Москва, 2000 – 270 c. [Электронный ресурс] // Научная библиотека диссертаций и авторефератов URL:http://www.dissercat.com/content/strategicheskoe-upravlenie-mashinostroitelnympredpriyatiem-v-usloviyakh-nestabilnoi-ekonomi (дата обращения: 29.09.2013).

2. Федорова Е.А., Козлова Н.О. Управление инновационным компонентом потенциала промышленного предприятия // Известия ТулГУ. Экономические и юридические науки. Вып. 3. Часть I. – Тула: Изд-во ТулГУ, 2011. – С. 13-23.

3. Болдырева Р.Ю., Масякина Т.С. Научно-методический подход к обоснованию выбора стратегии развития предприятия // Известия ТулГУ. Экономические и юридические науки. Вып. 2. Часть I. – Тула: Изд-во ТулГУ, 2013. – С. 172-180.


Review

For citations:


Fedorova E.A., Boldyreva R.Yu. INNOVATIVE APPROACH TO STRATEGIC MANAGEMENT OF THE ENTERPRISES. Business Strategies. 2013;(1):22-26. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2013-1-22-26

Views: 904


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2311-7184 (Online)