PECULIARITIES OF STRATEGIC PLANNING DURING THE INTERNATIONAL STRATEGY DEVELOPMENT
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2015-9-4
Abstract
About the Author
O. A. KlochkoRussian Federation
PhD, associate professor
References
1. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента: Учебное пособие. – Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2003. – 250 с.
2. Грант Р. М. Современный стратегический анализ. – СПб.: Питер, 2008. – 560 с.
3. Гриффин Р., Пастей М. Международный бизнес. 4-е изд. – СПб.: Питер, 2006. – 1088 с.
4. Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент: понятия, концепции, инструменты принятия решений. – М.: ИНФРА-М, 2014. – 320 с.
5. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ./Под ред. Щетинина В.Д. – М.: Международные отношения, 1993. – 896 с.
6. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии. – М.: Банки и биржи. ЮНИТИ, 2012. – 576 с.
7. Cullen J.B., Parboteeah K.P. International business: Strategy and the Multinational Company.- N.Y.: Routledge, 2009 – 501 p.
8. Hill Ch. W. International business. Competing in the global marketplace. Boston: Irwin/McGraw-Hill Education, 2000 – 752 p.
9. Johnson D., Turner C. International business: Themes and issues in the modern global economy – UK: Routledge, 2003. - 352 p.
Review
For citations:
Klochko O.A. PECULIARITIES OF STRATEGIC PLANNING DURING THE INTERNATIONAL STRATEGY DEVELOPMENT. Business Strategies. 2015;(9):4. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2015-9-4