STRATEGIC ALLIANCES AS A CRISIS MANAGEMENT TOOL
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2016-5-7
Abstract
About the Authors
V. A. ViborniyRussian Federation
the second year master's program student, Crisis management and consulting programme
A. S. Shevchuk
Russian Federation
the second year master's program student, Crisis management and consulting programme
A. N. Ryakhovskaya
Russian Federation
Doctor of Economics, Professor, the head of the department „Strategic and crisis management” of the of the Finance University under the Government of Russian Federation, the rector of the Institute of Economics and crisis management
References
1. Ряховская А.Н. Трансформация антикризисного управления в антикризисное бизнес-регулирование // Эффективное антикризисное управление. – 2011. - № 2 (65). - С. 102-107
2. Теория антикризисного управления предприятием: учебное пособие/С. Е. Кован, Л. П. Мокрова, А. Н. Ряховская; под. ред. М. А. Федотовой, А. Н. Ряховской — М.Кнорус, 2009- 160 с.
3. Кован С.Е. Предупреждение банкротства организаций. – М.: Инфра-М, 2011. – 219 с.
4. Кузнецов И.А. Развитие форм стратегического партнерства автореф. дис. … канд. эконом. наук. — Москва: Финансовый университет при Правительстве РФ, 2015. — 177 с.
Review
For citations:
Viborniy V.A., Shevchuk A.S., Ryakhovskaya A.N. STRATEGIC ALLIANCES AS A CRISIS MANAGEMENT TOOL. Business Strategies. 2016;(5):7. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2016-5-7