THE TRANSFORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF INNOVATIVE PROJECTS IN THE CONDITIONS OF CRISIS
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2017-4-35-38
Abstract
About the Author
A. S. KondratskiyRussian Federation
Postgraduate student, Department of management Financial University under the Government of the Russian Federation Moscow, Russian Federation
References
1. Руднева Л.Н., Полякова А.Г., Гурьева М.А., Симарова И.С. Инновационный менеджмент // Учебное пособие для вузов. – ТИУ, Тюмень, 2016.
2. Кузнецов Д.И., Полякова А.Г. Роль инновационной деятельности в обеспечении региональной конкурентоспособности // Инновации в науке: сб. ст. по матер. V междунар. науч.-практ. конф. Часть II. – СибАК, Новосибирск, 2011.
3. Мокрова Л. П. Территориальный бренд в период кризиса // Экономика. Налоги. Право. № 6, 2015.
4. Bulankulama K., Khatibi A. A Theoretical Approach to the Competitive Advantage Moderating Effects of Strategies // International Journal of Science and Research, 2014;
5. OECD Science, Technology and Industry Outlook, 2014.
Review
For citations:
Kondratskiy A.S. THE TRANSFORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF INNOVATIVE PROJECTS IN THE CONDITIONS OF CRISIS. Business Strategies. 2017;(4):35-38. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2017-4-35-38