Preview

Business Strategies

Advanced search

MODELING OF DYNAMICS OF THE GLOBAL INTERNET AUDIENCE WITH CONSIDERATION FOR REGIONAL DIFFERENCES

About the Authors

A. V. Ershov
Moscow State Institute (University) of Culture
Russian Federation
Ph.D.


V. T Dolgikh
FINAM Global
Russian Federation
analyst


References

1. Матвеева Н.С. Facebook – последняя «великая идея» Запада. [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.finam.ru/files/fbook240412.pdf (20.10.2013)

2. Делицын Л.Л. Обобщенная модель CGS распространения нововведения в растущей популяции // Труды вольного экономического общества России. 2011. т.164. С.412-420.

3. 3. Arbesman, S., Courtland, R. 2011 preview: Peak internet comes into view. – New Scientist, December 25, 2010/January 1, 2011.

4. Arepim AG, Global Internet Users Forecast. – Areppim Insight.– [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://stats.areppim.com/stats/stats_internetxfcstx2012.htm (20.10.2013)

5. Modis T. The end of the Internet Rush // Technological Forecasting and Social Change. – 2005. – Vol. 72. – Issue 8. – pp. 938-943.

6. ITU. Statistics.– [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.itu.int/en/ITUD/Statistics/Pages/stat/default.aspx (20.10.2013)


Review

For citations:


Ershov A.V., Dolgikh V.T. MODELING OF DYNAMICS OF THE GLOBAL INTERNET AUDIENCE WITH CONSIDERATION FOR REGIONAL DIFFERENCES. Business Strategies. 2013;(2):35-37. (In Russ.)

Views: 575


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2311-7184 (Online)