SPORTS MARKETING IN THE DEVELOPMENT OF FITNESS SERVICES IN THE RUSSIAN MARKET
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2019-4-11-14
Abstract
The article analyzes the Russian market of fitness services in order to form a new package of services for developing segments of the target audience of Moscow fitness clubs. The novelty of the article is, in view of the challenges of the market, to offer up-to-date marketing mix tools to promote the new services of the sports club Enforce.
About the Author
S. KurichinRussian Federation
Graduate student of Financial University under the Government of the Russian Federation (Smolensk branch), Smolensk, Russia. Scientific adviser – O. Zhiltsova, candidate of economic sciences, Associate Professor of the Department «Management», Financial University under the Government of the Russian Federation, Moscow, Russia
References
1. Исследования РБК. Доступ по ссылке: https://marketing.rbc.ru / research / 37091 / (Дата обращения: 10.10.2018 г.)
2. Синяева И. М., Жильцова О. Н. Теоретические аспекты инновационного бизнеса: структура коммерческой системы и интеллектуального продукта // Маркетинг и логистика. 2018. № 3 (17). С. 83 – 96.
3. Жильцов Д. А. Внедрение системы маркетинга взаимоотношений на основе CRM для сектора В2В // Маркетинг и логистика. 2017. № 1 (9). С. 27 – 35.
4. Бородавко И. П. Программы лояльности и дополнительный сервис. Как продавать больше своим клиентам? // Маркетинг и логистика. 2017. № 5 (13).С. 13 – 17.
5. Синяева И. М., Жильцова О. Н. Теоретические аспекты инновационного бизнеса: структура коммерческой системы и интеллектуального продукта // Маркетинг и логистика. 2018. № 3 (17). С. 83 – 96.
Review
For citations:
Kurichin S. SPORTS MARKETING IN THE DEVELOPMENT OF FITNESS SERVICES IN THE RUSSIAN MARKET. Business Strategies. 2019;(4):11-14. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2019-4-11-14