ANALYSIS THE COMPETITIVE ADVANTAGES OF THE LARGEST COMPANIES IN LEADING INDUSTRIES OF RUSSIAN ECONOMY BASED AT THE HIERARCHICAL APPROACH AND INTEGRAL RATING
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2019-8-07-10
Abstract
About the Author
I. Yu. VygodchikovaRussian Federation
Professor the Department of Mathematic Economics, PhD in Physics & Mathematics, Associate Professor
References
1. Выгодчикова И.Ю, Гусятников В.Н., Мещерякова О.В., Носова Е.Г. Анализ сбалансированности показателей инновационного развития регионов // Друкеровский вестник. 2017. № 4. С. 192–198.
2. Выгодчикова И.Ю. Метод построения рейтинга конкурентоспособности российских компаний // Современная конкуренция. 2018. Том 12. № 2 (68)–3(69). – С. 5–17.
3. Карминский А.М., Пересецкий А.А. Модели рейтингов международных агентств // Прикладная эконометрика. 2007. № 1. С. 3–19.
4. Хасанов А.Р., Трачук А.В. Эволюция теорий вывода на рынок новых продуктов. Стратегии бизнеса. 2016. № 1 (21). С. 24–28.
5. Клейнер Г.Б., Пирогов Н.Л. Главная задача – совершенствование организационно-экономического механизма развития российских предприятий. МИР (Модернизация. Инновации. Развитие). 2018. Т. 9. № 2. С. 248–259.
Review
For citations:
Vygodchikova I.Yu. ANALYSIS THE COMPETITIVE ADVANTAGES OF THE LARGEST COMPANIES IN LEADING INDUSTRIES OF RUSSIAN ECONOMY BASED AT THE HIERARCHICAL APPROACH AND INTEGRAL RATING. Business Strategies. 2019;(8):07-10. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2019-8-07-10