BUSINESS INVOLVEMENT IN SOCIAL ISSUES AS A TOOL FOR REPUTATION MANAGEMENT
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2014-1-106-109
Abstract
The article examines the interaction between the state, business and society in solving social problems.
About the Author
M. V. MenshikovaRussian Federation
Ph.D., associate professor
References
1. Исследовательская группа Циркон. Россияне по-прежнему не знают, что такое социальное предпринимательство. / http://www.zircon.ru/upload/iblock/a1c/Socialnoe_predprinimatelstvo_PR_13-07-11.pdf
2. http://konkurs.nb-fund.ru/info/winners
3. Джанель А. Керлин. Социальные предприятия в США и Европе: Понять различия и извлечь из них уроки. – Международное сообщество исследований третьего сектора и Университет Джона Хопкинса, 2006.
4. J. Gregory Dees. The Meaning of Social Entrepreneurship. – USA, 1998.
5. Безбогова М.С., Меньшикова М.В. Социальная ответственность как одно из основных направлений трансформации коммуникаций между бизнес-структурами и обществом - М.: "Вестник ГУУ" № 20, 2012.
Review
For citations:
Menshikova M.V. BUSINESS INVOLVEMENT IN SOCIAL ISSUES AS A TOOL FOR REPUTATION MANAGEMENT. Business Strategies. 2014;(1):106-109. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2014-1-106-109