Preview

Business Strategies

Advanced search

COMMUNICATION STRATEGIES OF AIRLINES IN THE RUSSIAN MARKET

Abstract

Spares are highly competitive segment of the market, where one area of activity may face 3-5 players of the national and regional levels, while there is also competition from alternative modes of transport. Given that the promotion of air transport communications and public relations play a very important role, it would be assumed that this level of activity of Russian companies will be high. Of the whole complex of marketing communications in this article focus on anti-crisis PR. Taking into account the objectives and some of the limitations identified the main challenges facing service public relations in Russ ian airlines. And also offers a set of functions necessary to achieve the goals and objectives of the PR.

About the Author

A. N. Shtein
Financial University under the Government of the Russian Federation
Russian Federation

undergraduate



References

1. Маркетинг. Теория и практика: учебник для бакалавров / Синяева И.М., Романенкова О.Н. – 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Издательство Юрайт, 2013. – 665 с. – Серия: Бакалавр. Углубленный курс.

2. Маркетинговые исследования. Теория и практика : учебник для бакалавров / под общ. ред. О.Н. Романенковой. - М.: Издательство Юрайт, 2014. - 315 с. - Серия Бакалавр. Базовый курс.

3. Маркетинговые коммуникации: учебник и практикум для прикладного бакалавриата / под общ. ред. О. Н. Романенковой. — М. : Издательство Юрайт, 2014. — 456 с. — Серия : Бакалавр. Прикладной курс.

4. Романенкова О.Н. Методика организации системы медиапланирования на рекламном рынке. М.: Изд-во МГОУ. – Вестник Московского государственного областного университета (МГОУ). Экономика. №1, 2013.

5. Романенкова О.Н. SEO-продвижение как эффективный инструмент интернет-маркетинга // Стратегии бизнеса. Электронный научно-экономический журнал, ООО «Издательский дом «Реальная экономика», доступна по ссылкеhttp://clck.ru/9EKBs [Дата обращения: 28.05.2014 г.].


Review

For citations:


Shtein A.N. COMMUNICATION STRATEGIES OF AIRLINES IN THE RUSSIAN MARKET. Business Strategies. 2014;(2):51-55. (In Russ.)

Views: 892


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2311-7184 (Online)