BIG DATA – NEW APPROACH TO BUSINESS KNOWLEDGE CREATION
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2017-5-28-30
Abstract
About the Author
T. S. SKOROCHKINARussian Federation
Assistant Professor, Department of Business- informatics, Financial University under the Government of the Russian Federation Moscow, Russian Federation
References
1. Билл Френкс. Укрощение больших данных. М.: «Манн, Иванов и Фербер», 2014. 352 с.
2. Т. Дэвенпорт, К.Дж. Хо. О чем говорят цифры. М.: «Манн, Иванов и Фербер», 2014. ыыыыыыыыыыыы 224 с.
3. The Big Data Conundrum: How to Define It? [Electronic resource] // MIT Technology Review [Official website]. 3.10.2013.
4. Svetlana Sicular. Gartner's Big Data Definition Consists of Three Parts, Not to Be Confused with Three "V"s. [Electronic resource] // Forbes [Official website]. 27.03.2013.
5. Екатерина Кочеткова. Платформы для Big Data: сравнение вендоров. [Электронный ресурс] // CNews Аналитика [Офиц. сайт]. 02.04.2014.
Review
For citations:
SKOROCHKINA T.S. BIG DATA – NEW APPROACH TO BUSINESS KNOWLEDGE CREATION. Business Strategies. 2017;(5):28-30. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2017-5-28-30