BUSINESS TRANSFORMATION STRATEGIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2020-9-242-245
Abstract
About the Authors
A. M. LapshinaRussian Federation
Student of Plekhanov Russian University of Economics
M. Y. Anokhina
Russian Federation
PhD, associate professor of department of organizational and managerial innovations Plekhanov Russian University of Economics
References
1. Как цифровая трансформация помогает бизнесу пережить карантин из-за COVID-19. Реальный пример // TAdviser. M. 2005 – 2020: [Электронный ресурс] – URL: http://www.tadviser.ru/a/518901 (дата обращения: 23.05.2020)
2. Рост на 21 000%: какие товары стали покупать россияне во время пандемии // Forbes. M. 2020: [Электронный ресурс] – URL: https://www.forbes.ru/tehnologii/398955-rost-na-21000-kakie-tovary-stali-pokupat-rossiyane-vo-vremya-pandemii (дата обращения: 19.05.2020)
3. Яндекс Подбор слов: [Электронный ресурс] – URL: https://wordstat.yandex.ru/ (дата обращения: 28.05.2020)
4. How Chinese Companies Have Responded to Coronavirus // Harvard Business Review. C. 2020: [Электронный ресурс] – URL: https://hbr.org/2020/03/how-chinese-companies-have-responded-to-coronavirus (дата обращения: 01.05.2020)
5. New IDC Spending Guide Shows Continued Growth for Digital Transformation in 2020, Despite the Challenges Presented by the COVID-19 Pandemic // IDC. 2020: [Электронный ресурс] – URL: https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=prUS46377220&utm_medium=rss_feed&utm_source=Alert&utm_campaign=rss_syndication (дата обращения: 21.05.2020)
6. Меньше прибыль, больше аудитория // Эксперт. Online. M. 2008 2020: [Электронный ресурс] – URL: https://expert.ru/2020/05/4/menshe-pribyil-bolshe-auditoriya/ (дата обращения: 06.05.2020)
Review
For citations:
Lapshina A.M., Anokhina M.Y. BUSINESS TRANSFORMATION STRATEGIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC. Business Strategies. 2020;8(9):242-245. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2020-9-242-245