KPI-ANALYSIS AS A METHOD OF CRISIS MANAGEMENT
https://doi.org/10.17747/2311-7184-2014-2-39-42
Abstract
KPI (Key Performance Indicator) is a measure of success in a particular area or to the achievement of predefined tasks. KPI - is quantifiable indicator actually received (obtained) results.
About the Authors
A. N. KuznetsovRussian Federation
E. A. Novruzlu
Russian Federation
S. V. Starostenko
Russian Federation
References
1. Каплан Р. С., Нортон Д. П., Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2003, 304 с.
2. Панов М. М. Оценка деятельности и система управления компанией на основе KPI. – М.: ИНФРА-М, 2012, 255 с.
Review
For citations:
Kuznetsov A.N., Novruzlu E.A., Starostenko S.V. KPI-ANALYSIS AS A METHOD OF CRISIS MANAGEMENT. Business Strategies. 2014;(2):39-42. (In Russ.) https://doi.org/10.17747/2311-7184-2014-2-39-42